Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Kettős ALDI-siker a Nők Lapja Food Awardson

Biatorbágy, 2022.07.14. – Az ALDI két újabb saját márkás élelmiszere kapott rangos elismerést: a Nők Lapja Food Awards szavazáson a MILFINA - ENJOY FREE!  Laktózmentes trappista sajt és a KOKÁRDÁS Jegeskávé cappuccino is első helyen végzett kategóriájában.

Első alkalommal hirdette meg a Nők Lapja Food Awards díját, amely versenyen a hazai üzletekben kapható és a pályázatba nevezett élelmiszerek és italok mérték össze népszerűségüket. Az elsőséget a noklapja.hu olvasói szavazás eredménye alapján kapták meg a termékek, amelyek összesen 14 kategóriában mérhették össze kedveltségüket. Az egy hónapig tartó szavazás során 9300 olvasótól mintegy 165 000 voks érkezett. Ezek alapján az ALDI Magyarország két terméke is az első helyen végzett.

Az egyik közönségkedvenc az ALDI széles trappistasajt-választékában megtalálható, laktózintoleranciával élő vásárlók számára kínált MILFINA - ENJOY FREE! Laktózmentes trappista sajt lett, amelyet a versenyen a „Speciális” kategória legnépszerűbb laktózmentes termékének választották.  Ez a zsíros, félkemény és zamatos sajt ideális a lakto-vegetáriánusoknak és a laktózmentesen táplálkozóknak is.

A másik élen végzett termék a KOKÁRDÁS Jegeskávé cappuccino, amely a „Tejtermékek” kategóriában a legkedveltebb lett az ízesített tejek, kakaós italok között. Valamennyi KOKÁRDÁS tejtermékhez hasonlóan ez a cappuccino is kizárólag magyar tejből, Magyarországon készül. Az állandó kínálatban szereplő, 2,5 dl-es kiszerelésű, cappuccino ízesítésű UHT jegeskávé édes, zsírszegény kávés tejital praktikus, újrahasznosítható alumínium csomagolásban. Alkohol- és szénsavmentes, lakto-vegetáriánusok is fogyaszthatják.

Az olvasók nem csupán kedvenc termékeikről szavazhattak, hanem közösen egy jótékonysági akcióban is részt vehettek. A szavazásra nevezett termékek közül a szárazáru kategóriákban 10-10 darabot küldtek be a pályázók – így az ALDI is –, amelyekből egyrészt a szavazók között kisorsolt ajándékcsomagok, másrészt adománycsomagok is készültek. Ez utóbbiak az Ökumenikus Segélyszervezet segítségével rászorulókhoz jutottak el. Az ALDI saját felajánlásából ENJOY FREE! - CUCINA NOBILE Zöldségtésztát, CHOCEUR Egész mogyorós tejcsokoládét, SNACK FUN Pattogatott kukoricát, ENJOY FREE - Gluténmentes kukoricapelyhet és MOSER ROTH Pralinét ajánlott fel a segítő kezdeményezés javára.

„Büszke vagyok arra, hogy erős mezőnyben lettek elsők a folyamatosan alacsony árú, saját márkás termékeink, amelyek egyszerre reprezentálják elköteleződésünket a magyar gazdaság és a fogyasztók igényinek kiszolgálása iránt. Mindkét győztes termék kizárólag magyar tejből, magyarországi feldolgozónál készül, így gyártásuk és szállításuk alacsonyabb karbonlábnyom mellett valósul meg. Termékfejlesztésünk során mindenkire gondolunk, az ételintoleranciával élők számára is megfizethető, egészséges alternatívákat kínálunk – két győztes termékünk teljes mértékben megfelel ezeknek a szempontoknak” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, országszerte jelenleg 156 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és több mint 4800 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével 2021-ben és 2022-ben is elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője díjat, látványpékségeinek fejlesztésével pedig Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2022-es elismerést. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html

Sajtókapcsolat
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: 36 70 634 88 76
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu