Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése
ALDI Online Bevásárlás
ALDI Online Bevásárlás

Mi történik, ha problémám van a kiszállított termékekkel?

Vállalkozásunk kifejezetten nagy figyelmet fordít a kiszállított áruk minőségére, szavatosságára.
Ha hibás, sérült terméket kapsz, hiányos a kiszállítás, vagy nem megrendelt vagy jóváhagyott terméket találsz a kiszállított csomagban, kérjük vedd fel a kapcsolatot a ROKSH ügyfélszolgálatával e-mailben (support(at)roksh.com) vagy telefonon (061/808/8575).


Van-e lehetőség termék visszaküldésre és visszatérítésre?

Szükség esetén vásárlásod után a blokkal, vagy az e-mailben kapott számlával van lehetőséged a kívánt termékeket a magyarországi ALDI áruházak valamelyikében visszaváltani vagy cserélni. Amennyiben panasz merül fel a termékek minőségével kapcsolatosan, az erre irányuló emailen beérkező panaszokat a ROKSH kivizsgálja (kérjük, mindig mellékeljék a kérdéses termékről készült fotót, a rendelési azonosítót és az eset leírását). A panasz elbírálását követően, a ROKSH 14 naptári napon belül tudja visszatéríteni a hibás termék árát. További információ: Help Center (roksh.com)


Mi történik, ha egy termék többe kerül a boltban a weboldalon feltüntetett árnál?

Az ALDI üzleteiből online megrendelhető termékek árai eltérhetnek az aktuális áruházi áraktól.
Amennyiben az online felületen feltüntetett ár alacsonyabb a bolti árnál, a ROKSH Személyes Bevásárlód felhív a boltból és egyeztet veled, ekkor el is állhatsz a vásárlástól vagy az adott termék megvásárlásától illetve megkérheted a ROKSH Személyes Bevásárlót, hogy keressen részedre a boltban számodra elfogadható helyettesítő terméket. További információ: Help Center (roksh.com)


Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?

Fizetni a ROKSH weboldalain, illetve a mobileszközről igénybe vehető ROKSH applikáción a Barion fizetési rendszeren keresztül van lehetőséged, vagy választhatod az átvételkor történő (utánvétes) fizetést bankkártyával. Sajnáljuk, de készpénzt nem fogadhatunk el, mivel higiéniai és biztonsági okokból a ROKSH Bevásárló Asszisztens nem tart magánál készpénzt.
Megrendeléskor 100 forint kerül terhelésre a bankkártyádhoz tartozó bankszámlán. A véglegesített rendelés alapján az összeg automatikusan levonásra kerül. Biztonságod érdekében a kártya adatokat a megrendelés lezárulásával töröljük. További információ: Help Center (roksh.com)

 

Rendelésemet töröltem, mikor kapom vissza a kártyán zárolt összeget?

A visszatérítés ugyanarra a bankkártyára fog megérkezni, mint amellyel leadtad a rendelésedet.
A rendelés törlésekor a ROKSH részéről azonnal megtörténik a kártya feloldása, azonban felhívjuk figyelmedet, hogy bankonként változhat ennek időtartama, ezért szíves türelmedet és megértésedet köszönjük. A visszatérítés jellemzően 1-2 banki munkanapon belül megtörténik.
Kérdés esetén fordulj a ROKSH Ügyfélszolgálatához! További információ: Help Center (roksh.com)

 

Hogyan történik a kilós/friss áruk bevásárlása és árazása?

Rendelésed során lehetőséged van adott mennyiséget rendelni (min 0,2 kg, max 5 kg adott termékből). A bevásárlás alkalmával ennek mértéke + / - irányban változhat, nagyobb eltérés esetén a ROKSH Bevásárlód személyesen keres meg és egyeztet Veled a boltból. További információ: Help Center (roksh.com)