ALDI vásárlói igazolvány
A megváltozott adóügyi előírások miatt áfaalanyok részére kiállított számlán adószám feltüntetése minden esetben kötelező, ezért kollégáink számlakiállítással, illetve termékvisszavétellel kapcsolatban csak akkor tudnak segíteni, ha Ön vásárlói igazolvánnyal rendelkezik, amelyen az adószám is feltüntetésre került. A vásárlói igazolványon szereplő adószámtól eltérő adószámra kollégáink nem tudnak számlát kiállítani. Ezért kérjük, vásárlás előtt ellenőrizze vásárlói igazolványát. Ha a jelenlegi vásárlói igazolványán nem szerepel adószám, vagy rossz adószám szerepel rajta, vagy ha Ön a kártyán szereplő adószámtól eltérő adószámra kíván számlát kérni, új igazolvány igénylése és kiállítása szükséges. Az igazolvány igénylése és kiállítása egyénileg, az üzletekben kihelyezett terminálon történik, ahol adatait gyorsan és diszkréten tudja rögzíteni. Kérjük, fokozottan ügyeljen a megadott adatok teljességére és helyességére.
A vásárlói igazolvány az Ön birtokában marad, és Magyarország minden ALDI üzletében használható.
Amennyiben a rögzítés során véletlenül téves adatot adott meg, új kártyát szükséges igényelnie, a már elkészült kártyán lévő adatok nem módosíthatók.