Felhívjuk a figyelmét, hogy a videó elindításával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.
{% for bottle in bottlesRule.bottles %}
{% set imgSrc = "/apps/aldi/settings/wcm/designs/images/" + bottle + ".svg" %}
{{imgSrc|img('', '', '8', '')}}
{% endfor %}
{{ "A rendelés lezárásához helyezzen még legalább {0} vagy több üveget a kosarába!"|replace('\{0\}',bottlesRule.neededBottles, 'g') }}Bor vásárlása
{% endif %}
{% if promotion %}
{{promotion.message}}
{% endif %}
{% endif %}
Rendelés módosítása
Módosítások bezárása
Biztosan elveti a rendelés-módosításokat?
Ha változtatni szeretne a rendelésén, akkor az ideiglenesen visszakerül a kosarába.
Megváltoztathatja a mennyiségeket, hozzáadhat vagy eltávolíthat termékeket, és újra befejezheti a rendelést.
Bármikor lehetősége van arra, hogy a változtatást megszakítsa, és megrendelését úgy hagyja, ahogy korábban volt.
A jelenlegi kosarát elmentjük, és a változtatások után újra rendelkezésére áll.
Időtúllépés történt a rendelése módosításakor.
A munkamenet lejárt.
A munkamenet hamarosan lejár.
Kérjük minél előbb fejezze be a módosításokat, különben ezek törlésre kerülnek!
Kosár frissítése
Van még termék a kosarában.
Szállítási költségek
Felhívjuk a figyelmét, hogy a kitöltési funkció igénybevételével adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók
Miben segíthetünk?
Mit tehetek, ha minőségi probléma merülne fel élelmiszerrel kapcsolatban?
Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért az élelmiszerekre is Pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Amennyiben nem lenne elégedett egy nálunk vásárolt termékkel, hozza vissza azt bármelyik üzletünkbe és visszatérítjük a vételárát. A nálunk vásárolt élelmiszereket és egyéb napi fogyasztási cikkeket azok lejárati idején belül bármikor, akár nyugta vagy számla nélkül is visszahozhatja üzleteinkbe és visszatérítjük a vételárat. Amennyiben már kidobta a hibás/romlott élelmiszert, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal webformunkon keresztül vagy az info@kapcsolat.aldi.hu e-mail címen. Ha bármilyen részletre emlékszik, illetve a birtokában van, kérjük, csatoljon fotó(ka)t a hibáról, a szavatossági időről, a gyártási azonosítószámról, valamint jelölje meg a vásárlás pontos helyét, hogy munkatársaink segíthessenek a reklamáció megnyugtató rendezésében.
Az e-mail cím és a jelszó nem egyezik. Kérjük, ellenőrizze a megadottakat. Előfordulhat, hogy jelszava nem felel meg az új biztonsági követelményeinknek. Ebben az esetben kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" opcióra, hogy újat hozhasson létre.
Profilja átmenetileg zárolásra került. Kérjük próbálkozzon később!
Profilja még nincs aktiválva.
Vagy:
Felhívjuk a figyelmét, hogy a gomb megnyomásával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.