Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Mit tehetek, ha minőségi probléma merülne fel élelmiszerrel kapcsolatban?

Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért az élelmiszerekre is Pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Amennyiben nem lenne elégedett egy nálunk vásárolt termékkel, hozza vissza azt bármelyik üzletünkbe és visszatérítjük a vételárát. A nálunk vásárolt élelmiszereket és egyéb napi fogyasztási cikkeket azok lejárati idején belül bármikor, akár nyugta vagy számla nélkül is visszahozhatja üzleteinkbe és visszatérítjük a vételárat.
Amennyiben már kidobta a hibás/romlott élelmiszert, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal webformunkon keresztül vagy az info@kapcsolat.aldi.hu e-mail címen. Ha bármilyen részletre emlékszik, illetve a birtokában van, kérjük, csatoljon fotó(ka)t a hibáról, a szavatossági időről, a gyártási azonosítószámról, valamint jelölje meg a vásárlás pontos helyét, hogy munkatársaink segíthessenek a reklamáció megnyugtató rendezésében.

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!