Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Mit takar a vásárlói kártya? Hogy jutok hozzá?

Az ALDI vásárlói kártya segítségével áfás számlát igényelhet és termékvisszavételt intézhet.
A kártya igénylése és kiállítása egyénileg, az üzletekben kihelyezett terminálon történik, ahol Ön az adatait gyorsan és diszkréten tudja rögzíteni. Kérjük, fokozottan ügyeljen a megadott adatok teljességére és helyességére. A vásárlói kártya az Ön birtokában marad és Magyarország minden ALDI üzletében használható. Az adatok csak a kártyán kerülnek tárolásra, a terminál semmilyen adatot nem ment el. Amennyiben a rögzítés során véletlenül téves adatot adott meg, úgy a már elkészült kártyán lévő adatokat szintén a terminálon tudja módosítani.
A céges vásárlóknak a vásárlói kártya elkészítése során csak az adószámukat szükséges megadni, a software az adószám alapján lekérdezi a NAV rendszeréből a további szükséges adatokat. Ebből kifolyólag, amennyiben nem megfelelő céges adat kerül a vásárlói kártyára, úgy a vevőnek a NAV-nál kell a módosítást igényelnie.
Külföldi vevők esetén az adószám betűvel kezdődik, pl. EN12345 vagy DE123456, így ebben az esetben a többi mező szabadon kitölthető. A rendszer képes kezelni bizonyos speciális karaktereket is, tehát a magánszemélyeknek lehetősége van speciális karakterek használatára.

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!