Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Milyen lehetőségek merülnek fel, ha egy, az ALDI-tól vásárolt tartós fogyasztási cikk meghibásodik vagy az utóbb esetleg mégsem felel meg az előzetes várakozásoknak?

A kellékszavatosság, a termékszavatosság, a jótállás és az ALDI Pénzvisszafizetési garancia feltételeivel kapcsolatos általános tudnivalóknak többek között a Fogyasztói tájékoztatóban tud utánanézni.
Az Ön által vásárolt terméket meghibásodás esetén a vásárlást igazoló nyugta/jótállási jegy ellenében a termékszavatosság vagy jótállás időtartama alatt bármelyik ALDI üzletünkben leadhatja.
Az ALDI Online kiszállításon keresztül kiszállíttatott tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó különös feltételeket az ALDI Online Kiszállítás általános szerződési feltételei rögzítik.

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!