Felhívjuk a figyelmét, hogy a videó elindításával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.
{% for bottle in bottlesRule.bottles %}
{% set imgSrc = "/apps/aldi/settings/wcm/designs/images/" + bottle + ".svg" %}
{{imgSrc|img('', '', '8', '')}}
{% endfor %}
{{ "A rendelés lezárásához helyezzen még legalább {0} vagy több üveget a kosarába!"|replace('\{0\}',bottlesRule.neededBottles, 'g') }}Bor vásárlása
{% endif %}
{% if promotion %}
{{promotion.message}}
{% endif %}
{% endif %}
Rendelés módosítása
Módosítások bezárása
Biztosan elveti a rendelés-módosításokat?
Ha változtatni szeretne a rendelésén, akkor az ideiglenesen visszakerül a kosarába.
Megváltoztathatja a mennyiségeket, hozzáadhat vagy eltávolíthat termékeket, és újra befejezheti a rendelést.
Bármikor lehetősége van arra, hogy a változtatást megszakítsa, és megrendelését úgy hagyja, ahogy korábban volt.
A jelenlegi kosarát elmentjük, és a változtatások után újra rendelkezésére áll.
Időtúllépés történt a rendelése módosításakor.
A munkamenet lejárt.
A munkamenet hamarosan lejár.
Kérjük minél előbb fejezze be a módosításokat, különben ezek törlésre kerülnek!
Kosár frissítése
Van még termék a kosarában.
Szállítási költségek
Felhívjuk a figyelmét, hogy a kitöltési funkció igénybevételével adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók
Miben segíthetünk?
Mennyi ideig van lehetőségem visszaküldeni egy terméket, ha meggondoltam magam?
Az ALDI Online kiszállítás termékekre a kézhezvételüktől számított 14 napos elállási idő vonatkozik, de azokra az átvételüktől számított 90 napos időtartamra önkéntes pénzvisszafizetési garanciát is biztosítunk a vásárlást igazoló nyugta/számla ellenében. Ennek igénybevételéhez lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és jelezze, hogy vissza kívánja küldeni az árut. A pénzvisszafizetési eljárás további lépéseit az ügyfélszolgálat intézi Önt folyamatosan tájékoztatva. A visszáruzás lebonyolításának költségeit az ALDI viseli.
Az e-mail cím és a jelszó nem egyezik. Kérjük, ellenőrizze a megadottakat. Előfordulhat, hogy jelszava nem felel meg az új biztonsági követelményeinknek. Ebben az esetben kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" opcióra, hogy újat hozhasson létre.
Profilja átmenetileg zárolásra került. Kérjük próbálkozzon később!
Profilja még nincs aktiválva.
Vagy:
Felhívjuk a figyelmét, hogy a gomb megnyomásával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.