Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Hogyan működik a jótállással, termék- és kellékszavatossággal kapcsolatos ügyintézés az ALDI Online kiszállítás termékek esetén?

A Vásárlókat megillető jótállási igényekről és azok intézésének módjáról szóló tájékoztatást az árunak az információs oldaláról letölthető elektronikus jótállási jegye tartalmazza. Az áru elektronikus jótállási jegye cikkszám vagy terméknév alapján az ALDI Szervizpont címről is folyamatosan letölthető marad. Kérésre a jótállási jegyet el is küldjük Önnek e-mailben vagy postai úton. Amennyiben élni kíván ezzel a lehetőséggel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Kellékszavatossággal, termékszavatossággal, jótállással kapcsolatban bővebb információt az ÁSZF I.3. pontja alatt, illetve az ÁSZF 1. számú mellékletében talál.

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!