Felhívjuk a figyelmét, hogy a videó elindításával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.
{% for bottle in bottlesRule.bottles %}
{% set imgSrc = "/apps/aldi/settings/wcm/designs/images/" + bottle + ".svg" %}
{{imgSrc|img('', '', '8', '')}}
{% endfor %}
{{ "A rendelés lezárásához helyezzen még legalább {0} vagy több üveget a kosarába!"|replace('\{0\}',bottlesRule.neededBottles, 'g') }}Bor vásárlása
{% endif %}
{% if promotion %}
{{promotion.message}}
{% endif %}
{% endif %}
Rendelés módosítása
Módosítások bezárása
Biztosan elveti a rendelés-módosításokat?
Ha változtatni szeretne a rendelésén, akkor az ideiglenesen visszakerül a kosarába.
Megváltoztathatja a mennyiségeket, hozzáadhat vagy eltávolíthat termékeket, és újra befejezheti a rendelést.
Bármikor lehetősége van arra, hogy a változtatást megszakítsa, és megrendelését úgy hagyja, ahogy korábban volt.
A jelenlegi kosarát elmentjük, és a változtatások után újra rendelkezésére áll.
Időtúllépés történt a rendelése módosításakor.
A munkamenet lejárt.
A munkamenet hamarosan lejár.
Kérjük minél előbb fejezze be a módosításokat, különben ezek törlésre kerülnek!
Kosár frissítése
Van még termék a kosarában.
Szállítási költségek
Felhívjuk a figyelmét, hogy a kitöltési funkció igénybevételével adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók
Miben segíthetünk?
Hogyan működik a jótállással, termék- és kellékszavatossággal kapcsolatos ügyintézés az ALDI Online kiszállítás termékek esetén?
A Vásárlókat megillető jótállási igényekről és azok intézésének módjáról szóló tájékoztatást az árunak az információs oldaláról letölthető elektronikus jótállási jegye tartalmazza. Az áru elektronikus jótállási jegye cikkszám vagy terméknév alapján az ALDI Szervizpont címről is folyamatosan letölthető marad. Kérésre a jótállási jegyet el is küldjük Önnek e-mailben vagy postai úton. Amennyiben élni kíván ezzel a lehetőséggel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Kellékszavatossággal, termékszavatossággal, jótállással kapcsolatban bővebb információt az ÁSZF I.3. pontja alatt, illetve az ÁSZF 1. számú mellékletében talál.
Az e-mail cím és a jelszó nem egyezik. Kérjük, ellenőrizze a megadottakat. Előfordulhat, hogy jelszava nem felel meg az új biztonsági követelményeinknek. Ebben az esetben kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" opcióra, hogy újat hozhasson létre.
Profilja átmenetileg zárolásra került. Kérjük próbálkozzon később!
Profilja még nincs aktiválva.
Vagy:
Felhívjuk a figyelmét, hogy a gomb megnyomásával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.