Ön az ALDI weboldalon regisztrált ügyfél és az „ALDI Online Kiszállítás"-on keresztül kiszállíttatott tartós fogyasztási cikk jótállási feltételeivel kapcsolatban érdeklődik?
Jelentkezzen be a felhasználói fiókjába a belépési adataival és ellenőrizze a termékadatokat a Rendeléseim menüpont alatt.
Hogyan működik az ALDI Szervizpont?
Előfordulhat, hogy egy ALDI-tól vásárolt tartós fogyasztási cikkel kapcsolatban kiegészítő információkra van szüksége, vagy a termék esetleg nem a megszokott módon működik. Az ALDI Szervizpont támogatást kíván nyújtani Önnek ilyen esetekre. Csak adja meg az adott ALDI terméket, és rögtön megkapja a terméknek a használati útmutatóját és az illetékes szervizpartner adatait is tartalmazó jótállási jegyét. Kérésre Ügyfélszolgálatunk is minden lényeges információt megad Önnek a további teendőkkel kapcsolatban.
Kellékszavatossági vagy jótállási igénye merült fel?
Akár otthonról is egyszerűen és kényelmesen kitöltheti az ALDI igényérvényesítési űrlapját. Kérjük, szavatossági vagy jótállási igényét lehetőség szerint teljeskörűen és pontosan szíveskedjen beküldeni, amelyet továbbítunk az illetékes szervizpartner részére. Az igénye feldolgozását követően Ügyfélszolgálatunk értesíti Önt a további teendőkről. Kérjük, hogy a javításra leadni kívánt termékkel fáradjon be az Önhöz legközelebb eső ALDI üzletbe.
Hogyan éri el a használati útmutatót?
A fenti keresőablak segítségével keresse meg a kívánt terméket (Termékkeresés), és kattintson a termékadatokra (Termékadatok mutatása). Az ilyen módon lehívott termékleírásban megtalálja a keresett termékhez rendelkezésre álló dokumentumokat (a használati útmutatót és a jótállási jegyet).