30 húsvéti csokoládé árát csökkenti akár 30%-kal az ALDI
Biatorbágy, 2023.04.05. – Az ALDI Magyarország tovább folytatja a húsvéti időszak előtti árcsökkentést annak érdekében, hogy a magyar fogyasztók még alacsonyabb árakon végezhessék el ünnepi bevásárlásaikat. A vaj és a trappista sajt, majd az alapvető húsvéti termékek árának jelentős mérséklése után az áruházlánc az ünnep előtti héten 2023.03.30-ától 2023.04.08-áig, illetve a készlet erejéig újabb, mintegy 120 termék – köztük 30 húsvéti csokoládé és édesség - árát csökkenti jelentősen, akár 60%-kal, továbbá egyes termékeknél mennyiségi kedvezményeket vezet be. A most érvényes árak néhány terméknél már közel 40%-kal vannak az elmúlt hónapokban tapasztalt csúcsárhoz képest.
Az árkedvezmény mértéke eltérő az egyes érintett termékcsoportoknál:
- a zöldség-gyümölcsök esetében 25-50%,
- a húsvéti csokoládék és édességek esetében 7-31%
- az Azon melegében látványpékség egyes termékeinél 33-50%
- friss húsok, sonkák, felvágottak esetében 14-33%,
- a tejtermékek esetében 20-29%,
- üdítőitalok esetében 7-21%
- vegyiáruk esetében 25-41%
Az árcsökkentéssel érintett élelmiszerek közül a 2023.04.06-ától 2023.04.08-áig terjedő időszakban kiemelkedik az 500 grammos csemege és paprikás szalámi, amely 1999 forintos egységáron érhető el. Ugyancsak a „Szuper ajánlat” keretében 1149 forintért kínálja az áruházlánc a 800 grammos 20%-os Kokárdás vödrös tejfölt, ami közel ötödével alacsonyabb, mint a termék 2023-ban tapasztalt csúcsára. A 250 grammos Milfina kenhető keverék natúr és sós változata mintegy 25%-kal olcsóbb, darabja 599 forintba kerül – ez közel 40%-kal kedvezőbb, mint az elmúlt hónapok csúcsára ennél a terméknél. Az 500 grammos Kokárdás baromfipárizsi és a 400 grammos Kokárdás füstös ízű pulykapárizsi 33%-kal olcsóbban vásárolható meg, 399 forintért. Az ünnepi süteményekhez elengedhetetlen, 250 grammos Bella mazsola pedig 23%-kal kedvezőbb áron, 299 forintért érhető el. A csokinyulak ára akár több mint 30%-kal is csökkent, a Milka 15 grammos csokinyúl például 185 forinttól kapható, a különböző húsvéti drazsék, csokitojások pedig 7-20%-kal kerülnek kevesebbe.
A Rio d’Oro alma vagy körte szűretlen gyümölcslevet 21%-kal olcsóbban, 449 forintért kínálja vásárlói számára az ALDI. Az áruházlánc az ünnepi asztalra szánt borok kapcsán is számos kedvező ajánlattal várja vevőit: a 0,75 literes Laposa Prizma 29%-kal olcsóbban, 1299 forintért vásárolható meg, míg a villányi borvidékről származó, 0,75 literes kiszerelésben elérhető Cuvée 30%-kal olcsóbb, palackja 699 forintba kerül.
Ugyancsak kiemelkedő ajánlatokat tartalmaz az ALDI ezen időszakban futó „Vásároljon többet kevesebbért!” akciója. Ennek keretében számos termék 3+1-es, illetve 4+2-es kiszerelésben, rendkívül kedvező áron érhető el. Az akció ideje során – többek között – a 4+2 darabos kiszerelésben vásárolt 500 grammos Nature’s Gold savanyú káposzta 232 forintos darabáron érhető el, míg a dunántúli vidékek kedvelt borát, a 0,75 literes Cserszegi Fűszerest – hat palack vásárlása esetén – az áruházlánc 33%-kal olcsóbban, 532 forintért kínálja.
Az ALDI folyamatosan alacsony árú szortimentjéből és szezonálisan elérhető termékeiből a húsvét utáni időszakban is hétről hétre mintegy 90 további termékakciót hirdet, ezzel is elősegíti a vásárlók spórolási törekvéseit.
Az ALDI élen jár a fogyasztók támogatásában, Magyarországon elsőként csökkentette február elején jelentősen, 20%-kal a legnépszerűbb vajak árát, majd március elejétől 20-23%-kal alacsonyabb áron kínálta magyar beszerzésű trappista sajtjait. A vállalat folyamatosan arra törekszik, hogy árainak csökkentése minden olyan termékre kiterjedjen, ahol az alapanyagok vagy a termékek piacon elérhető beszerzési ára mérséklődik – az ebből származó árelőnyt pedig a lehető legrövidebb időn belül továbbadja vásárlói számára.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 164 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére és több mint 6000 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakkal várja a vásárlókat. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével 2021-ben és 2022-ben is elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője díjat, látványpékségeinek fejlesztésével pedig Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2022-es elismerést. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.
Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html
Sajtókapcsolat
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu