Az ALDI nyerte a legtöbb díjat a Mentes-M versenyen
Biatorbágy, 2021. október 15. – Az ALDI sajátmárkás mentes termékei idén is 5 kategóriában bizonyultak a legjobbnak a PPH Media Store Insider magazin által meghirdetett Mentes-M versenyen. A szakmai zsűri az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül a korábbi évekhez hasonlóan 2021-ben is az ALDI termékeit számára ítélte meg a legtöbb első helyezést.
A 2018-ban először megrendezett Mentes-M versenyen már sikert arattak az ALDI szigorú szakmai szempontok figyelembevételével versenybe került, laboratóriumban bevizsgált termékei és ezt a szériát semmi nem törte meg: a verseny fennállása óta már 13 első helyezéssel ismerték el az áruházlánc magas minőségű termékeit, ehhez társul most újabb öt elsőség. Az 2021-es versenyen az előszűrés után 23 kategóriában összesen 120 élelmiszer és kozmetikai termék került a zsűri elé.
Az idei évben az ALDI a következő termékekkel nyert díjat:
- ENJOY FREE! - MILFINA ESL tej laktózmentes 3,5 %-os 1 l
- ENJOY FREE! - SNACK FUN Crunchy gluténmentes kukoricapehely 75 g
- BELLASAN koleszterincsökkentő félzsíros margarin 250 g
- NATUR AKTIV Bio natúr kesudió ital 1 l
- NATUR AKTIV Bio kókuszital UHT 750 ml
A Mentes-M versenyre olyan élelmiszerekkel és drogériai termékekkel lehetett nevezni, amelyek igazoltan nem tartalmazzák a 14 fő allergén legalább egyikét, és/vagy ételintoleranciát okozó anyagoktól mentesek, valamint megfelelnek a kiírt kategóriáknak, alkategóriáknak. Zsűrizésre csakis a laboratóriumban vizsgált és a kémiai összetevők alapján megfelelő minőségű termékek kerülhettek, a megfelelőségről a nevezőknek nyilatkozniuk kellett. A versenyre nevezett termékeket a szakértő zsűri érzékszervi bírálatnak vetette alá, és minden egyes kategóriában ellenőrzött vaktesztet folytattak. Az érzékszervi bírálat mellett az egyes termékek csomagolása, címkézése, tervezése is hozzájárult a végső sorrend megszületéséhez.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 151 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és több mint 4500 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatásúgázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője 2021-es díjat. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.
Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/vallalat/sajto/fotok/
Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: 36 70 634 88 76
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu