Öt kategóriában nyertek az ALDI termékei a Mentes-M versenyen
Biatorbágy, 2020. november 3. - Öt kategóriában bizonyultak győztesnek az ALDI sajátmárkás termékei a PPH Media Store Insider magazinja által idén harmadik alkalommal meghirdetett Mentes-M versenyen. Az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül a korábbi évekhez hasonlóan idén is az ALDI szerezte meg a legtöbb elsőséget a megmérettetésen.
Az először 2018-ban megrendezett Mentes-M megmérettetésen az ALDI öt termékét díjazták, 2019-ben három termékkel nyert, idén ismét öt élelmiszer bizonyult a legjobbnak a szakértőkből álló zsűri előtt. Az Azon melegében - Enjoy Free! glutén-, tej-, tojásmentes almás pite, a kétféle változatban elérhető LYTTOS - Enjoy Free! laktózmentes görög feta sajt, a négyféle ízben kapható Milfina - Enjoy Free! laktózmentes gyümölcsjoghurt, a Milfina - Enjoy Free! laktózmentes félzsíros tehéntúró és a Kokárdás laktózmentes tömlős sajt kapta meg kategóriájában a Mentes-M díjat.
Az Azon melegében – Enjoy Free! glutén-, tej- és tojásmentes almás pite a valamennyi ALDI-ban megtalálható látványpékségben frissen, helyben sül és a versenyen a Kedvenc PÉK kategóriában Édes pékáru alkategóriában diadalmaskodott. A LYTTOS - Enjoy Free! laktózmentes görög feta sajt natúr változatban és fűszeres ízesítésben kapható és az Uzsonnásdoboz kategóriában Sajt alkategóriában lett az első. A Milfina – Enjoy Free! laktózmentes gyümölcsjoghurt epres, bodzás-citromos, mangós-narancsos és vaníliás változatban érhető el és a Jó reggelit! kategória joghurt alkategóriában bizonyult a legjobbnak. A minimum 25%-os zsírtartalomú Milfina - Enjoy Free! laktózmentes félzsíros tehéntúró a Mentes kamra kategóriában laktózmentes túró alkategóriában nem talált legyőzőre. A Kokárdás laktózmentes tömlős sajt a Jó reggelit! kategória sajt alkategóriában végzett az első helyen.
A Mentes-M versenyre olyan élelmiszerekkel és drogériai termékekkel lehetett nevezni, amelyek igazoltan nem tartalmazzák a 14 fő allergén legalább egyikét, és/vagy ételintoleranciát okozó anyagoktól mentesek, valamint megfelelnek a kiírt kategóriáknak, alkategóriáknak. Zsűrizésre csakis a laboratóriumban vizsgált és a kémiai összetevők alapján megfelelő minőségű termékek kerülhettek, a megfelelőségről a nevezőknek nyilatkozniuk kellett.
Az idei versenyen az előszűrés után 22 kategóriában összesen 93 élelmiszer és kozmetikai termék került a zsűri elé, amelyeket érzékszervi bírálattal és ellenőrzött vakteszttel értékeltek.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 146 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és több mint 4200 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.
Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/vallalat/sajto/fotok/
Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: 36 70 634 88 76
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu