Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI

Biatorbágy, 2020. szeptember 24. – Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.

Az ALDI felelős vállalatként elkötelezett az egészség- és környezettudatosság támogatása iránt és számos lépést tesz annak érdekében, hogy csökkentse tevékenységének környezetre gyakorolt hatását. Ennek részeként például 2025-ig a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve szintén 2025-ig 15%-kal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását. A vállalat már 2017-ben teljes üzlethálózatával és logisztikai központjával zöldáramra állt át, 2019 óta pedig klímavédelmi projektek támogatásán keresztül az operatív működése karbonsemleges hazánkban. Szintén 2019 év végén az ALDI kivezette kínálatából az egyszerhasználatos műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat is, melyeket lebomló anyagból készült termékekkel helyettesített.

Idén ősszel folytatódik az ALDI zöld kampánya, amelyben ismét bemutatja a fenntarthatóság érdekében eddig tett lépéseit. A vásárlók az ősz folyamán megismerhetik továbbá a vállalat felelős beszerzési politikáját és az általa használt nemzetközi védjegyek - többek között a Globális Organikus Textil-szabvány (GOTS), a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC), a Páneurópai Erdőtanúsító Tanács (PEFC) és a Kerekasztal a Fenntartható Pálmaolajért (RSPO) által kiadott ökotanúsítványok – kritériumait, valamint az ALDI méltányos kereskedelemből származó termékeinek (Fairtrade) legfőbb jellemzőit. Az őszi kampány során az áruházlánc Kump Edina környezetkutató tanácsadóval együttműködve a vállalat honlapján és szórólapjain részletes információkat nyújt a műanyagmentes, az újrahasznosítható, illetve a megújuló nyersanyagból készült csomagolóanyagokkal kapcsolatban, valamint hasznos gyakorlati tanácsokat ad a vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentése, illetve a hatékony hétköznapi komposztálás és hulladékfeldolgozás érdekében.

Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 146 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és közel 4200 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások és széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/vallalat/sajto/fotok/

Sajtókapcsolat
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: 36 70 634 88 76
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu