Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

 Visszatért az utazási kedv: rekord utasszámot ért el az ALDI Utazás

Biatorbágy, 2024.02.15. – Minden korábbi rekordot megdöntött az ALDI Utazás januári foglalásainak száma. A pandémia előtti időszakhoz képest közel kétszeres az utasszám, egyes desztinációk esetében pedig 2023 januárja óta megduplázódott a kereslet. 

A Magyarországon hetedik éve működő ALDI Utazás rendkívül erős hónapot zárt 2024 januárjában. A Covid előtti utolsó év, 2019 januárjához képest közel 100%-kal többen foglaltak utat a szolgáltatónál. A legnépszerűbb desztinációk továbbra is Horvátország és Olaszország. A legtöbben déli szomszédunkba szóló utat foglaltak, az ő számuk közel 40%-kal volt magasabb, mint egy évvel korábban, az innen származó árbevétel viszont közel 60%-kal nőtt, ami annak köszönhető, hogy a magyar utazók a magasabb árkategóriájú szállásokat választották. Fordított a trend a szintén nagyon népszerű Olaszország esetében: az utasszám közel duplájára nőtt egy év alatt, az árbevétel viszont csak 50%-kal emelkedett, itt a kedvezőbb árú szolgáltatókat választották a magyarok. A hajós utak esetében viszont kiegyensúlyozott a két mutatószám: az utasok száma 175%-kal, míg a forgalom mintegy 150%-kal nőtt. A legkedveltebbek a Földközi-tengeri hajós utak voltak, de számos foglalás érkezett távolabbi úti célokra is, például az Atlanti-óceáni utakra. Ezek az utak azért különlegesek, mert Európából indulnak az amerikai kontinens felé, a visszaút – például a Karib-térségből – viszont repülővel történik.

Messze infláció alatti az áremelkedés mértéke
A januári jelentős bővülés egyik fő oka a megnövekedett érdeklődés Horvátország és Olaszország iránt, illetve az éve első hónapjában kínált rendkívül kedvező előfoglalási ajánlatok. A hajós utak esetében újabb partnerek kínálata érhető el az ALDI Utazásnál, így már Brazília, a norvég fjordok és a Karib-térség útjai is foglalhatók. Az átlagár bőven az infláció alatt nőtt, a szolgáltató Eurotours mintegy 6% körül áremelkedést tapasztalt. A legnépszerűbb foglalási típusok között továbbra is a 2 felnőtt, illetve a 2 felnőtt 1 vagy 2 gyerekkel volt a jellemző. Az ALDI Utazás kedvezményes utak mellett szállásokat is kínál, itt is rekordforgalmat ért el 2024 januárjában.

Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkontfilozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 172 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkontbenzinkutakkal várja a vásárlókat. Az ALDI mind biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. A vállalat frisshús-kínálatának fejlesztéséért „Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2023”, az általa létrehozott munkahelyekért és jóléti intézkedéseiért „Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2023”, a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet elnyert nagyszámú termékéért „Az Év Boltja 2023 NÉBIH KMÉ különdíjat” díjat kapta. Az ALDI Magyarország negyedik alkalommal kapta meg a Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara „Megbízható Munkaadó” díját. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html

Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft. 
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu