70 fős informatikai szolgáltató központot hoz létre Pécsett az ALDI
Pécs, 2019.09.02. – Az ALDI Dél vállalatcsoport 2012-ben döntött úgy, hogy magyarországi leányvállalata, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. keretein belül hozza létre azt a szervezeti egységet, amely európai üzleteinek nyújt informatikai támogatást. A 2013-ban indult IT osztály működésének kezdetén magyar, német és angol nyelven nyújtott az áruházak rendeltetésszerű működéséhez szükséges informatikai berendezésekre és alkalmazásokra kiterjedő első szintű informatikai támogatást – ez az indulás évében 3300 üzletet jelentett.
A cégcsoport rendkívül elégedett a Magyarországról, Biatorbágyról nyújtott szolgáltatással, ezért és a növekvő feladatok miatt pedig 2018-ban önálló cégbe, az ALDI International IT Services Kft.-be (ALDI IIT) szervezte ezt a szolgáltatást. Az ALDI IIT megalakulása után biatorbágyi egység bővítéseként Pécsett is szolgáltató központot nyitott. A vállalat Magyarországról támogatja többek közt az ALDI Dél vállalatcsoport új informatikai rendszerének üzemeltetését, biztosítja immár több mint 3800 európai ALDI-üzlet, illetve 2019-től 55 logisztikai központ informatikai rendszerének zavartalan működését, sőt a vállalat egyes informatikai rendszereinek monitoringtevékenységét a pécsi központ végzi. A cég szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelven is támogatást nyújtanak. A szolgáltatásbővítés eredményeként újabb pozíciók váltak elérhetővé a pécsi és környékbeli munkavállalók számára: az IT service desk agentek mellett a vállalat operátorokat, illetve komolyabb informatikai tapasztalattal rendelkező szakembereket is keres többek között Microsoft Exchange, Active Directory, mobil eszközök és vírusvédelem és egyéb területeken.
A pécsi központ létszámbővítésének köszönhetően az ALDI IIT magyarországi létszáma 150 főre növekszik majd.
„Az ALDI Dél vállalatcsoport elégedett a 2013 óta Magyarországról nyújtott, magas minőségű informatikai szolgáltatással, ezért is döntöttünk az itteni jelentős létszámbővítést mellett. Magyarországi munkavállalóink nyitottak, rugalmasak, agilisak és több idegen nyelven is beszélnek, Nyíregyházától Milánón át Glasgowig biztosítják üzleteink, raktáraink és országos központjaink számítógépes rendszereinek zavartalan működését” – mondta Dr. David Godschalk, az ALDI International IT Services GmbH & Co. oHG ügyvezető igazgatója.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 140 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben, és mintegy 3300 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások és repülőjegyek széles körét kínálja online platformon, továbbá három üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátást, így karbonsemleges működésű. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.
Sajtókapcsolat
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: 36 70 634 88 76
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu