Két versenyen is verhetetlen volt az ALDI
Biatorbágy, 2024. 05. 28. – Egy hét alatt két versenyen is kiemelkedő eredménnyel zárt az ALDI. A fenntarthatósági intézkedéseket és projekteket díjazó Greengage versenyen a 19 döntőbe jutott pályamű közül a legtöbb, négy pályázat az ALDI CSR- és ESG-megoldásai közül került ki, és a zsűri az egyetlen különdíjat is az ALDI-nak ítélte. Az Év Saját Márkás Terméke pályázaton ismét taroltak az ALDI magas minőségű és alacsony árú termékei: a tavalyi 8 kategóriagyőzelem után idén is az ALDI saját márkás élelmiszer és nem-élelmiszer termékei kapták a legtöbb díjat – szám szerint tizenkettőt.
A PPH Media által idén másodjára kiírt Greengage versenyen a környezettudatos vállalati működés legkiválóbb megoldásait díjazták. Az elismeréssel immár nemcsak a marketingkommunikációs projekteket, hanem a környezettudatos működés érdekében hozott műszaki és üzleti döntéseket is honorálta a szakmai zsűri. Az idei évben 19 pályázat jutott döntőbe, köztük az ALDI négy, a közelmúltban végrehajtott ESG-projektje. Az egyik, a valamennyi hazai ALDI-üzletben felszerelt vízszűrők programja, aminek köszönhetően évente 800 000 műanyag palackkal kevesebb keletkezik, a munkatársak számára pedig folyamatosan biztosított a higiénikus szűrt csapvíz fogyasztása. Egy másik döntőbe jutott projekt középpontjában az áruházlánc logisztikai megoldásai – az egyutas csomagolás megszüntetését lehetővé tevő, összecsukható rekeszek és a raklapbérlet – álltak. Az üzletlánc újabb programja, hogy egy szakértő és kisiskolások segítségével országszerte hét településen olyan rovarhoteleket alakított ki, amelyek specifikusan a beporzók számára kedvező környezetet biztosítanak – ez volt a harmadik döntős pályázat. A negyedik döntős pályamű átfogó fenntarthatósági intézkedéscsomagot tartalmazott – többek között napelemek telepítését, használtsütőolaj-visszagyűjtők elhelyezését, természetes alapú hűtőközeg alkalmazását és e-töltőhálózat kiépítését. A zsűri a Greengage egyetlen különdíját az ALDI Magyarországnak ítélte, kiemelve, hogy pályázataiból egyértelmű: a fenntarthatósági intézkedések nem önálló projektek, hanem egy átfogó vállalati ESG-stratégia részei.
Az idén második alkalommal meghirdetett „Az Év Saját Márkás Terméke 2024ˮ pályázaton a legjobb, legkiválóbb minőségű saját márkás élelmiszereket és non-food termékeket kereste a szakmai zsűri. A Bálint Analitika laborjában végzett teszteken az áruházlánc termékei minőségükkel, válogatott összetevőikkel és receptúrájukkal is meggyőzték a zsűritagokat, így idén is az ALDI termékei kapták a legtöbb díjat – a tavalyi 8 elsőség után idén tizenkettőt. A vásárlók továbbra is a megszokott alacsony árakon juthatnak hozzá nemcsak a győztes árukhoz, hanem az ALDI teljes kínálatához.
Az idei évben az ALDI a következő termékekkel lett kategóriagyőztes:
· MOSER ROTH FAIRTRADE csokoládé, 80% kakaótartalommal - 100 g
· GOURMET Dijoni mustár, magos - 200 g
· CHOCEUR Jumbo ropogós ostyaszelet, mogyorós-nugátos - 150 g
· CHOCEUR Marcipántallér, madeira boros szilvás - 300 g
· Viaszos borjúmájas, natúr - 400 g
· HUMMUS Csicseriborsó-püré, pikáns - 200 g
· HAPPY HARVEST Datolyapaszta - 400 g
· KOKÁRDÁS Mini trappista korong - 300 g
· TANDIL Prémium öblítő, Nordic Fresh - 1 liter
· PRIMANA Tonhalas krém - 95 g
· AZON MELEGÉBEN Burgonyás pogácsa - 85 g
· AZON MELEGÉBEN Rozsos vekni - 750 g
Képaláírások
Greengage díjátadó (b-j):
Lócsi Dóra, minőségbiztosítási és fenntarthatósági menedzser, ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., Jáger Jusztina, stratégiai tervezésért és fenntarthatóságért felelős igazgató, ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., Pákolicz Attila,
Fotó: PPH - Gyurkovics Anna
Az Év saját márkás terméke díjátadó (b-j):
Pákolicz Attila, dr. Pleva György, élelmiszer- és takarmánybiztonsági igazgató (Nébih)
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkontfilozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első boltját Magyarországon, jelenleg 176 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkontbenzinkutakkal várja a vásárlókat. Az ALDI mind biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. A vállalat frisshús-kínálatának fejlesztéséért „Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2023”, az általa létrehozott munkahelyekért és jóléti intézkedéseiért „Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2023” díjat, a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet elnyert nagyszámú termékéért „Az Év Boltja 2023 NÉBIH KMÉ különdíjat” kapta. Az ALDI Magyarország negyedik alkalommal érdemelte ki a Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara „Megbízható Munkaadó” díját. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.
Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html
Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu