Friss pékáruival, tejtermékeivel és KMÉ-minősítésű termékeivel nyert az ALDI „Az Év Boltja 2024” versenyen
Biatorbágy, 2024. 06. 17. – A kereskedelmi láncok között az ALDI Magyarország három kategóriában is az élen végzett a PPH Média idén 10. alkalommal meghirdetett „Az Év Boltja 2024” versenyén. „Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2024” és „Az Év Tejtermék Kereskedője 2024” címek mellett idén a Nébih és a Kiváló Minőségű Élelmiszer közös különdíját is a vállalat kapta.
Az ALDI 15 éve folyamatosan fejleszti üzleteit, kínálatát és szolgáltatásait a magyar fogyasztók minél magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében, illetve növeli hazai beszerzési forrásainak számát. A minden ALDI-üzletben megtalálható „Azon melegében” látványpékségekben mindennap frissen, helyben sütött pékáruk várják a vásárlókat, a kínálatot pedig számos regionális pékségből származó, szintén napi friss beszállítású termék, illetve a központból érkező csomagolt pékáru teszi teljessé. A vásárlóknak 2023-ban is megérte újdonságokért is betérni az ALDI-ba, hiszen az „Azon melegében” látványpékségekben 17%-kal, a szállított csomagolt péktermékek körében pedig 21%-kal bővült az áruházlánc kínálata 2023-ban. Az ALDI Európában is egyedülálló mindenmentes élelmiszerekkel bővítette választékát: a NO-NO nevű pékáruk minden olyan alapanyagtól mentesek, amelyek ételallergiát és ételérzékenységet okozhatnak (glutén, lektin, kazein), továbbá nem tartalmaznak sem rizs-, sem kukoricalisztet, ezenkívül burgonya- és búzakeményítőtől is mentesek. A vállalat új, data science alapú szoftveres megoldásokat vezetett be, amelyekkel a sütési tervet optimalizálja az üzletek látványpékségeiben, hogy a vásárlókat mindig friss, ropogós termékek várják – ezzel egyúttal csökken az élelmiszer-hulladék mennyisége. Az ALDI országszerte mindegyik üzletében bevezette „A nap fogása” programot: ennek keretében másnap 12 óráig 50%-os kedvezménnyel, bezacskózva értékesíti az előző nap a látványpékségekben megmaradt termékeket. Ezekkel a fejlesztésekkel az ALDI kiérdemelte „Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2024” címet.
A diszkontlánc tavaly több mint egytizedével bővítette tejtermékkínálatát, egyúttal megerősítette 2021-ben tett vállalását: a friss húsok és a tojás mellett az alapvető tejtermékeket kizárólag magyar forrásból szerzi be, így éves szinten a teljes tejtermékkínálat mintegy háromnegyede hazai beszállítóktól érkezik az ALDI polcaira. Ez sokmilliárdos többletmegrendelést jelent a magyar tejiparnak, amely az ALDI Süd vállalatcsoporton keresztül egyre több tejterméket tud exportálni az ALDI hálózatán belül. A szakmai zsűri mindezekért a lépésekért az ALDI-nak ítélte „Az Év Tejtermék Kereskedője 2024” címet.
Az ALDI számára az egyik legfontosabb cél, hogy magas minőségű, lehetőleg hazai forrásból származó termékeket kínáljon vásárlóinak – folyamatosan alacsony áron. Ebben nagy segítséget jelent a KMÉ-védjegy, hiszen segíti a lakosságot a tájékozódásban, és megerősíti őket abban, hogy olyan magyar termékeket választanak, amelyek kiváló minőségét vizsgálatokkal igazolt, hiteles szakvélemények, hatósági bíráló bizottsági jóváhagyás, továbbá hatóság által szakmailag támogatott gyártóhelyaudit támasztja alá. Az ALDI büszke arra, hogy a magyarországi élelmiszer-kiskereskedők közül jelenleg neki van az egyik legtöbb, összesen 7 KMÉ-védjegyes terméke. A diszkontlánc a védjegyhasználatot kiérdemelt termékei csomagolásán is megjeleníti a KMÉ-emblémát, amit természetesen széles körben, a sajtóban és a közösségi médiában is kommunikál. Mindezek elismeréseként a Nébih és a Kiváló Minőségű Élelmiszer közös különdíját 2024-ben a kereskedelmi láncok kategóriájában az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. kapta.
Képaláírás (j-b): Pusztai Ádám, országos beszerzési koordinációs igazgató, ALDI, Lajos Áron, beszerzési igazgató, ALDI, Lócsi Dóra, minőségbiztosítási és fenntarthatósági menedzser, ALDI, Madai Márk, marketing asszisztens, ALDI, Pákolicz Attila; Fotó: Gyurkovics Anna
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkontfilozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első boltját Magyarországon, jelenleg 176 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkontbenzinkutakkal várja a vásárlókat. Az ALDI mind biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. A vállalat pékárukínálatának fejlesztéséért és AI-vezérelt megoldásaiért „Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2024” elismerést, a magyar tejipar melletti elkötelezettségéért és tejtermékválasztékának bővítéséért „Az Év Tejtermék Kereskedője 2024” díjat, a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet elnyert nagyszámú termékéért „Az Év Boltja 2024 Nébih KMÉ különdíjat” kapta. Az ALDI Magyarország negyedik alkalommal érdemelte ki a Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara „Megbízható Munkaadó” díját. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.
Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html
Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu